26 Nisan 2012 Perşembe

PAUL CARSON - NEŞTER

Aslında çok sürükleyici, olay örgüsü zengin bir yapıttı. İki günde bitirdim. Fakat polisiye bir roman değildi. Zira katilin romanın başından beri yazar tarafından tanıtılması bence merak duygusunu kesiyordu. Bir de katilin üst üste bu kadar çabuk cinayet işlemeye başlaması bence inandırıcı değildi. Ama okuyanları asla pişman etmeyecek, bir çırpıda okunabilecek çok akıcı bir anlatımı ve kurgusu var yazarın.( idefix.com'dan alınmıştır.)

Bu kitabı uzun sürecek bir tren yolculuğunda beni biraz eğlendirsin diye almıştım ama ne treni hatırlıyorum, ne yolu, ne de zamanın nasıl geçtiğini. Hayatımda böyle sürükleyici bir kitap okumadım sanırım. Katille birlikte kıvrandım resmen ve ilk kez bir katili anladığımı hissettim. Okunmalı, mutlaka okunmalı...(idefix.com'dan alınmıştır.)

Tek kelimeyle süper.Harika bir kurgusu var.Son zamanlarda okuduğum en iyi polisiye...(idefix.com'dan alınmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder